layoutWhite.jpgimg80

Obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Provozovatel internetového obchodu:

Anténní a satelitní technika – Vojtěch Vencl

náměstí Míru 636

698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 74814133 (nejsem plátce DPH)

Tel.: 733 798 821

E-mail: digitalnitelevize@email.cz

 

 

Objednání zboží


Prostřednictvím našeho elektronického obchodu si zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku prostřednictvím webového formuláře odešle. Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Zákazník zodpovídá za správnost údajů uvedených při vyplnění objednávky. Při první objednávce z našeho e-shopu je nutno zvolit platbu předem, další objednávky lze platit dobírkou.  

Objednané zboží si lze po domluvě (e-mailem či telefonicky) osobně vyzvednout (ušetříte tak peníze za dopravu).

 

Zákony a předpisy:


- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů - poskytnuté osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a nejsou poskytovány žádným jiným subjektům, slouží pouze pro komunikaci se zákazníky za účelem realizace jejich objednávky
.

 

 

Potvrzení objednávky


Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni během 24 hodin po odeslání objednávky doručeno „Potvrzení objednávky“ a dále pak „Informace o odeslání zboží“.

 

 

Dodací lhůta


Dodací lhůta je od 2-7 pracovních dnů. Objednávky budou vyřizovány v pořadí jakém jsme je bdrželi.

Pokud Vám nebudeme schopni vyexpedovat Vaší objednávku („vyprodáno“, „dodávka na cestě“ či „technické problémy“ atd.,) budete o této skutečnosti neprodleně informováni a zároveň budete seznámeni s přibližnou dodací lhůtou. Kupující v tomto případě může svou objednávku zrušit.

 

 

Ceny


Ceny uvedené na webových stránkách jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo chyb a změn uvedených cen při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, máme právo objednávku po dohodě s kupujícím upravit nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. To samé bude platit i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH a povinného recyklačního poplatku. Ceny jsou uváděny bez dopravy.


 

 

Způsob platby + dopravné


Zákazník má na výběr z následujících typů:

  • Dobírka – platba při doručení zboží Českou poštou (175,- Kč) na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce

  • Hotovost (osobní odběr) - platba při osobním převzetí zboží v naší provozovně (zdarma). Zákazník si zboží vyzvedne v našem kamenném obchodě ve Veselí nad Moravou. Po obdržení objednávky Vás budeme během 24 hodin kontaktovat (e-mailem či telefonicky) a upřesníme s Vámi den převzetí zboží

  • Bankovní převod – při zvolení platby převodem Vám bude vystavena a odeslána faktura na email, kterou nám uhradíte na bankovní účet č. 670100-2206294875/6210 (mBank). Variabilní symbol je číslo faktury. Zboží Vám bude odesláno po připsání peněz na náš účet. V tomto případě je pak dopravné 115,-Kč.                                                                                                                                                     
  • Zahraniční zásilka - při zaslání balíku do zahraničí Vám bude vystavena a odeslána faktura na email, kterou nám uhradíte na bankovní účet č. 670100-2206294875/6210 (mBank). Varabilní symbol je číslo faktury. Zboží Vám bude odesláno po připsání peněz na náš účet. V tomto případě je pak dopravné 240,-Kč.


Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Při internetové objednávce zboží nad 5000,- Kč s DPH přepravné neúčtujeme.

 

 

 

Převzetí zboží


Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při jakémkoliv poškození zásilky neprodleně sepište s dopravcem zápis o poškození zásilky.

Pokud zjistíte mechanické nebo jiné poškození zásilky až po převzetí od dopravce, tak tuto skutečnost nahlaste přepravci nejpozději do 3 dnů - u později nahlášených reklamací zásilky nemusí být reklamace uznána.

Nekompletnost zásilky je zákazník povinen reklamovat v den převzetí balíku, nejpozději pak následující pracovní den a to na tel. 733 798 821. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 


Výměna zboží


U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník do 14 dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání.

Zboží musí být zabaleno v originálním balení (včetně veškerého příslušenství a dokumentace) a odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.

Bezdůvodné vrácení zboží není možné při osobním odběru.

 


Reklamace, záruka


Záruční doba je 24 měsíců. Záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od zakoupení zboží.

Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. Důkaz původu zboží je plně na straně kupujícího. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Zboží je k reklamaci přijímáme pouze řádně vyčištěné.

Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží.


Reklamované zboží, které k nám bude zasláno na naše náklady nepřevezmeme. Vyřízená reklamace je zpět k zákazníkovi odeslána na naše náklady. Náklady na neoprávněnou reklamaci včetně dopravy jsou účtovány zákazníkovi.

Nezapomeňte uvést Vaši adresu a telefon.

 

Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nepoškozené, nesmí být použité, v případě satelitních a DVB-T přijímačů uznáme reklamaci jen u přístrojů s originálním firmwarem od výrobce daného produktu (přístroje s jiným než oficiálním firmwarem nemusí být do opravy přijaty). Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) s dokladem o koupi – dodací / záruční list. Zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato). Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem kamenném obchodě.

 

Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:


Anténní a satelitní technika – Vojtěch Vencl

náměstí Míru 636

698 01 Veselí nad Moravou

e-mail: digitalnitelevize@email.cz

tel.: 733 798 821